Politică de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental SC Belvedere SRL, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web.

Cine suntem

Hotel Belvedere este denumirea comercială al SC BELVEDERE SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Botoșani, Bdul Mihai Eminescu nr. 67, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J07/06/2001, cod unic de înregistrare fiscală RO13643814 (în continuare “Hotel Belvedere” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

CE DREPTURI AVEȚI?

Pe parcursul relației noastre comerciale și, după finalizarea acesteia îți poți exercita oricare din următoarele drepturi în ceea ce privește datele personale, prevăzute în Regulamentul UE 679/2016:

  • dreptul la informare – poți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor tale personale;
  • dreptul de acces la date – poți solicita din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu datele cu caracter personal care te vizează și, în caz afirmativ, acces la informațiile respective;
  • dreptul la rectificare – poți rectifica datele inexacte sau incomplete;
  • dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat„) – poți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau nu există un motiv legal sau special pentru continuarea procesării și stocării datelor cu caracter personal;
  • dreptul la restricționarea prelucrării – poți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contești exactitatea datelor, observi prelucrarea ilegală, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;
  • dreptul la portabilitatea datelor – poți solicita să primești datele tale personale într-un format structurat, care poate fi citit automat sau poți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
  • dreptul la opoziție – poți să te opui prelucrării datelor personale, din motive legate de interesul public, precum crearea de profiluri;
  • drepturi legate de prelucrarea automată a datelor – semnifică modul în care persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată;
  • dreptul de retragere a consimțământului – în cazul în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul tău și nu mai există temei legal de prelucrare a datelor, ți-l poți retrage oricând. Retragerea consimțământului are efecte doar pentru viitor, prelucrarea anterioară retragerii consimțământului rămânând valabilă.

Te informăm că poți solicita oricare din drepturile menționate mai sus printr-o cerere depusă la punctul nostru de lucru din Botoșani, Bdul Mihai Eminescu, nr.67, Jud. Botoșani sau pe email la contact@hotelbelvederebotosani.ro.
În același timp, îți facem cunoscut faptul că poți depune o plângere cu privire la activitățile de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

CE INFORMAȚII COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ

1. CÂND UTILIZAȚI SITE-UL NOSTRU

Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.

Cookie-urile înregistrează:

  • date tehnice, de exemplu acest lucru poate include Adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea de browser, setarea fusului orar, tipurile și versiunile extensiilor de browser (plug-in), sistemul și platforma de operare, tipul dispozitivului și marca dispozitivului mobil; aceste date pot fi colectate și prelucrate în numele nostru prin fişierele de tip cookie ale terțelor părți și puteți găsi mai multe informații despre acest lucru în secțiunea dedicată acestui subiect;
  • date despre vizita dumneavoastră, de exemplu acest lucru poate include Localizatoare uniforme de resurse (URL) complete, secvență de clicuri către, prin și de la Website-urile noastre (inclusiv data și ora), informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat (inclusiv articolele de top citite, categoriile de top accesate, timpii de răspuns al paginilor, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini (inclusiv timpul mediu petrecut pe anumite pagini, vizionarea anumitor conținuturi sau videoclipuri), timpul mediu petrecut într-o aplicație și numărul de vizualizări din astfel de aplicații, numărul mediu de articole vizualizate pe Website-urile noastre, informații privind interacțiunea cu paginile (cum ar fi derularea, click-urile și trecerile de mouse), metodele folosite pentru a naviga pe pagină, datele despre comportamentul Utilizatorilor și orice număr de telefon folosit pentru a apela sau orice adresă de e-mail folosită pentru a contacta reprezentanții departamentului nostru de servicii pentru clienți.

Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și nu vă cerem consimțământul de a le introduce în calculatorul dvs.
Cu toate acestea, pentru acele cookie-uri care sunt utile, dar nu strict necesare, vom cere mereu consimțământul dvs. înainte de a le plasa.
Pe lângă cookie-urile pe care le folosim, lucrând cu terțe părți pentru a vă oferi o experiență oportună, acestea plasează diverse cookie-urile în calculatorul dvs., însă doar cu consimțământul dvs.
Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile.

2. CÂND TRIMITEȚI O SOLICITARE DE CONTACT PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI NOSTRU

Când trimiteți o solicitare de contact prin intermediul site-ului nostru, vă solicităm numele dumneavoastră, numărul de telefon de contact și adresa de e-mail.
Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dumneavoastră, inclusiv furnizarea de informații despre produsele și serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dumneavoastră și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.

3. CÂND REZERVAȚI O CAMERĂ DE PE SITE-UL NOSTRU

Când rezervați de pe site-ul nostru, vă vom solicita următoarele date:

  • numele;
  • datele pentru facturare;
  • adresa;
  • numărul de telefon de contact;
  • perioada șederii;
  • adresa de e-mail;
  • informațiile despre cartea de credit;
  • alte informații și solicitări venite din partea dumneavoastră.

CUM FOLOSIM DATELE CU CARACTER PERSONAL

Scopul prelucrării datelor tale personale de identificare cum sunt datele din cartea de identitate, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa, perioada șederii, detaliile cărții de credit sau datele pe care le colectăm direct de la tine atunci cand ești clientul nostru, este acela de a ne desfășura în mod legal toate activitățiile din cadrul relației comerciale dintre dumneavoastră și Hotelul Belvedere, conform legislației în vigoare.
Așadar, te înștiințăm că prelucrarea datelor tale personale se întemeiază de fiecare dată pe încheierea unui contract, a unei facturi, a unei statistici sau pe nevoia de a respecta o prevedere legală. Totodată, te asigurăm că datele tale personale transmise autorităților publice și colaboratorilor vor fi transmise doar în scopuri legitime și că întodeauna vom implementa măsurile necesare pentru protejarea acestor date (încheierea unui acord, implementarea procedurilor interne de securitate, introducerea unor clauze de confidențialitate în contracte sau alte măsuri necesare).
Vom folosi informațiile dvs. pentru a verifica detaliile cărții de credit pentru a realiza rezervarea sau pentru a îndeplini serviciul solicitat. De asemenea, vă vom trimite o factură prin e-mail și putem utiliza numărul dvs. de telefon pentru a vă contacta în legătură cu solicitarea dumneavoastră.
Solicităm aceste informații pentru a procesa plata, pentru a vă putea realiza rezervarea și pentru a îndeplini solicitările dvs.

STOCAREA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL ȘI TRANSFERURILE ÎN STRĂINĂTATE

CÂT TIMP STOCĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Informațiile dvs. sunt stocate pe site-ul nostru și pe serverul nostru cloud, ambele cu sediul în cadrul Uniunii Europene.
Detaliile cărții dvs. de credit sunt transmise unui terț procesator de plăți care are sediul în Romania/UE.
Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de doi ani, după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, când le ștergem. Înregistrările de tip CRM sunt păstrate timp de trei ani de la ultimul contact cu dvs.

CUI DEZVĂLUIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Dezvăluim datele dumneavoastră:

  • doar unui număr limitat de membri ai personalului, care sunt supuși unor obligații de confidențialitate cu privire la datele cu caracter personal și care prelucrează cu luarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate sunt luate pentru protecția datelor cu caracter personal;
  • autorităților guvernamentale și/sau organelor de aplicare a legii, dacă acest lucru este impus de legile aplicabile sau dacă este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a condițiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terțe părți) în conformitate cu legile aplicabile;
  • furnizorilor de servicii care oferă sprijin administrativ, profesional și tehnic pentru suport IT, de securitate și resurse comerciale;
  • partenerilor de afaceri, furnizori și subcontractanți;
  • agențiilor de turism;
  • furnizoriilor de servicii de analiză și de motoare de căutare care ne ajută în îmbunătățirea și optimizarea Website-urilor noastre.

LINKURI CĂTRE ALTE WEBSITE-URI

Website-ul nostru poate furniza linkuri către website-uri pe care SC Belvedere SRL nu le controlează. După ce faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat(ă) către website-ul terței părți.
Dacă vizitați oricare dintre aceste website-uri conectate, trebuie să analizați politicile lor privind confidențialitatea.
Nu suntem responsabili pentru politicile și practicile altor companii. SC Belvedere SRL nu controlează și nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile privind confidențialitatea și notele de informare sau practicile website-urilor sau serviciilor terțelor părți.

SECURITATEA DATELOR

Păstrăm datele dumneavoastră pe serverele noastre și pe servere găzduite de terțe părți (inclusiv serviciilor de cloud). Folosim măsuri tehnice și organizatorice adecvate, menite să vă protejeze datele cu caracter personal și să împiedice accesul neautorizat. Avem relații contractuale cu terţe părţi care oferă servicii de găzduire și aceste contracte includ obligații privind securitatea organizațională și tehnică a datelor cu caracter personal. Toate tranzacțiile de plată vor fi criptate.
Transmiterea datelor prin internet nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele, nu putem garanta securitatea datelor dumneavoastră transmise pe Website-urile noastre; orice transmisie se face pe propriul dumneavoastră risc. După ce primim datele dumneavoastră, vom folosi proceduri stricte și caracteristici de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării serviciilor. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.